HANGOVER

Yessir, idag är det en sådan dag men man har bara sig själv att skylla!
Hade en jättebra midsommar igår hemma hos Lovisa med trevligt folk och god mat och dryck. Vi som gästade L var Jag, David, Malin, Matte, Bikram, Anna och Miriam, en liten men tapper skara! Vi hade i varje fall superkul och något sånt här borde vi göra om snart igen:)


Värdinnan Lovisa och jag


Ett riktigt supergäng!



Nu ska jag gå över till min älskade granne igen och jag hoppas att fotbollen är slut.. Det är så tråkigt nu när Sverige inte är med, förstår faktiskt inte varför man fortsättar att kolla nu när vi är ute. Anyway, ha en trevlig lördagskväll -det ska jag!

xoxo
Michaela

Kommentarer
Postat av: Anonym

mer bilder på dig

2008-06-21 @ 22:14:38
Postat av: Anonym

ditt hår, jag dör så snyggt!

2008-06-22 @ 11:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0