GRATTIS PROPPAN!

Ja må hon leva, ja må hon leva, ja må hon leva ut i hundradeår! :D Grattis på dig Sofie.

Jobbat hela dagen, mina fötter har så fruktansvärt ont!! Jag vet inte alls vad jag ska ha för skor på mig för att de ska vara både bekväma och inte läcka in vatten. (Eftersom att det är ganska blött inne i själva diskrummet & där man lagar mat) Men har varit ganska skönt idag då det inte har varit överdrivet mycket folk och jag har mest struttat runt backstage. Irrade sedan runt på stan med Malin -> buss hem -> Dusch -> Buss till stan, sen har jag spenderat min kväll på Hellas uteservering med Malin,Malin, födelsedagsbarnet, Lovisa, Sofie, Anna, Jenny & en till tjej. Jättemysigt :) Dock var jag och Soffanpropp trötta och svek de andra redan runt tio, men har man gått in i vuxenlivet och skaffat sig ett jobb som tar på kraterna ska man tydligen runda av när man har det som bäst? .. .

Just nu är mitt liv inte alls händelserikt och jag har ingenting mer att tillägga idag, så godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0