Fredag den 13.....

Vad säger man? Jag är inte vidskeplig......


Idag är jag jätte seg, sådär superseg och orkar inte göra någonting alls. Ska fortsätta med min garderob nu, håller på att flytta ut alla mina kläder för att sedan kasta ut de riktigt fula garderoberna. Har en ganska bra plan för hur det ska se ut nu :D Kan bli riktigt nice. Ikväll är det kankse tänkt att gå ut.. Men fan idag har jag den känslan av att, varför ska man samla massa fulla ungdommar i en lokal för att bara hälsa på de man egentligen inte hälsar på, dansa med folk man inte känner och bara slösa bort massa pengar på något man kommer ångra imorgon. Jag pratar inte bara om egna erfarenheter, men det är ju typ så det är? Just idag känns det jätte värdelöst. Jag tror att jag har blivit lite av en sparare nu när man tagit studenten, jag vill spara så mycket som möjligt så jag kan göra det jag vill sen. Visst man behöver ju inte dricka speceillt mycket ute heller, men jag tror att jag känner mig själv så bra och vet hur det slutar i alla fall. ^^ Lätt hänt att det blir en till, en till och en till........
Äh, får helt enkelt se. Kanske taggar till mot kvällen :)  

Igår kom min efterlängtade Cosmopolitan, wiiii! Men har sugit lite på att läsa den, men nu jäklar ska den läsas! Hörs senare :)



I don't care if Monday's blue
Tuesday's grey and Wednesday too
Thursday I don't care about you
It's Friday, I'm in love

Monday you can fall apart
Tuesday, Wednesday break my heart
Oh, Thursday doesn't even start
It's Friday I'm in love




Kommentarer
Postat av: Soff

haha jag gillar din syn på krogen :P men det är bara du taggar för jag vill vara med dig!

2008-06-13 @ 14:22:32
URL: http://sofiiea.blogg.se/
Postat av: Anonym

andra avenyn låten!! sååå bra:)

2008-06-13 @ 15:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0