Första dagen på jobbet

Så har jag varit iväg och jobbat min första gång på Kåren, (restaurangen) gick hur bra som helst det var ingenting som var specielltsvårt. Dagen flöt på supersnabbt och klockan var 3 och det var dags att gå hem. Skulle egentligen inte jobbat idag utan jag börjar på riktigt måndagen efter midsommar, men de saknade folk och såklart man ställer upp för det är ju inte så att jag har någonting annat för mig om dagarna. =P

Väl hemma nu så har jag fått världens städryck, har städat hela mitt badrum snart så det är skinande rent. Har även pratat med Sofie, det var länge sen vi sågs=( Men blir kankse utgång i morgon med henne, annars blir det ju fotboll på lördag kväll tillsammans<3 Kommer bli grymt drag tror jag!

Nu ska jag städa garderoben för där är det verkligen katastrof, så hemsk som den är nu har den aldrig varit faktiskt. Jag har kommit på ett sommarprojekt tror jag, har dock inte pratat med min familj om det än. Men jag vill göra om min garderob. Har en walk in garderob, men i den har jag som garderober och jag gillar det inte alls. Vill ha hyllor runt om i hela "rummet" liksom, utan dörrar. Ska verkligen försöka få igenom min idé! :D

Men nu ska jag vika kläder.. Det lär ta ett jäkla tag! Solong.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0