Fattar inte.

Citerat ur någons blogg:

"Färgade jeans fungerar denna sommaren också. i alla fall dem dagarna det inte är 30 grader, då kan man köra på ett par färgglada shorts istället, det funkar det med :)"

Blir så fruktansvärt trött på folk som håller på och säger vad som är inne just nu och vad som är passé. Är det inte jätte störande? Alla verkar blogga om just sånt, skräcken är ju när folk lägger upp "dagens outfit" Ohmy ohmy säger jag bara.

Jag är så trött så jag kan spy nu, ska stänga av datorn nu och sova var bara tvungen att dela med mig att mina irritationer för kvällen. (humöret är inte på tipptopp) Anyway, sleep tight!




Jag är sådär löjligt kär som man säger att man aldrig ska bli. ^^.
Can't help it, <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

riktigt töntigt av alla såkallade "modebloggar"

2008-06-27 @ 17:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0