....

Det känns som att jag har massor att skriva om, massa saker att berätta. Men nä, jag har ingenting kul att skriva, ingenting som jag kan komma på.. Men det känns som att jag har missat att berätta något kul.. Öuhm..

Kom nyss in från en mötaspåhalvavägenochsägagodnatt-träff, sånna kan jag verkligen rekomendera! Och det är faktiskt väldigt praktiskt att bo grannar, kan ju faktikst inte bli bättre ;D Och nu ligger jag i sängen med bärbara och ska snart kika på några avsnitt av Andra avenyn, såklart.

Oooooooohhh, vad jag längtar tills Sex and the city filmen kommer.. Kikar lite på E kanalen och det är just nu ett repotage om det, waaaaaaom kan knappt vänta! Loveit.

Nej nu ska jag ge mig för idag=) Sleeptight,


Kommentarer
Postat av: Anonym

mer bilder

2008-06-02 @ 00:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0