Uppe med tuppen..

..Nästan? Vaknade helt av mig själv halv 11, det är grejer det!

Just nu är mitt liv ganska händelselöst.. Hängde med Andreas ett tag igår, jättetrevligt. Annars har jag väl inte gjort så mycket mer.. Ligger mest och latar mig i solen, vem gör inte det nu? Har i alla fall kommit på hur jag ska kunna sola ryggen och tycka att det är skönt, ligger och flyter runt på en luftmadrass i poolen.. Det är helt galet skönt nu när det är såååhääär varmt.

Sjögrenen ringde nyss och kom på idén att vi ska ses ikväll och grilla i någon park och ta det helt lugnt, med lite fler folk också:) Kommer bli jätte mysigt, för jag är absolut inte sugen på att gå ut eller så, även fast det är lön. Nononono.. Ska ju också till Stockholm i morgon med David så känner för att ta det lugnt ikväll. A.. det kommer bli helt bäst.

Nu är pausen slut på Våra bästa år :D So long babes

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sthlm, vad myyyyyss!!

2008-07-25 @ 15:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0