Uppdatering av min vecka

För första gången på evigheter har jag faktiskt planer veckan ut, det känns så himlans skönt!

Onsdag: Fira David :)
Torsdag: Hjälpa Madde inför flytten.. Shit jag har nog inte insett hur länge hon kommer vara borta. Vad sägs som ett avskedsparty? Komigen....
Fredag: Ska till min mormor och morfar! Veckans höjdpunkt helt klart. Kvällen är dock inte planerad... :)
Lördag: Överraskningar med David. (Det här är också veckans höjdpunkt. Man kan ha många bästa höjdpunkter, jag skriver= jag bestämmer reglerna)
Söndag: Fira David igen!


Har inte kommit i säng än.. Det är varken min grej att komma i säng, eller att komma upp ur den på morgonen. Vart sitter felet? ....

Kommentarer
Postat av: david

i din osköna säng;)

2008-07-16 @ 10:18:38
Postat av: Michaela

Haha käften, den är så skön så :D

2008-07-16 @ 11:57:16
URL: http://michaelaklippel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0