Underbart

Nu har jag inte bott hemma sen i torsdags, och jag måste faktiskt säga att det är otroligt skönt. Omväxling förnöjer, som det nu så fint heter. Dock är det lite trist att David jobbar heeela dagarna långa medans jag är ledig/arbetslös. Doohh.. Men jag kan underhålla mig själv ganska bra också, just nu gluttar jag lite på Våra bästa år och även fast det är så galet överdrivet och mesigt så kan jag inte hålla mig att inte titta på det. Det kan ju vara just i detta program som det faktiskt händer något. ;)

Om några timmar ska jag in till stan för att söka jobb! Dock är jag inte alls på humör för att gå runt och glo i affärer, så jag tar nog första bussen hem igen..

Imorgon ska jag träffa gulleMalinSjögren, tror det blir träning sen får man se vad som händer:)

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0