Tummen upp!


Jag har en väldigt bra känsla i magen just nu, sådär jätte bra. Har inte kunnat sova och då blir det som vanligt att alla tankar snurrar runt i huvudet. Men jag har verkligen kommit fram till att allt är så bra som det kan bli just nu. Visst jag har inget jobb, det är väl lite där som skon klämmer, MEN jag klarar mig ju fint endå. Kan göra vad jag vill, när jag vill och hur jag vill och just nu känns det otroligt bra. Just nu har jag och alla mina när och kära i närheten, dock försvinner 3 av dem bara inom loppet av en månad.. Trist =( Men får njuta av deras sällskap så länge de är kvar, right? :D

Nej nu måste jag faktiskt sova, ska upp om 6h... Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0