That's just the way it is..

Så mycket svårare än vad jag trodde.. Ohmy..

Medans jag håller på så rullar Oc på tv:n, jag måste ju underhålla mig med något nu när jag lånat ut hela serien Satc till Malin och Malin. Är hemma nu förresten, av lite olika skäl ;) Jag har ju en man som fyller 20 snart, så det är kankse dags att planera l och fixa lite!  Fast jag är så väldans rastlös nu när jag sitter här ensam hemma.. Saknar honom redan faktiskt.. Men det bli väl så när man bor så inpå varandra ett tag.. :)




Åh där är vi; Maria, jag och Emmelie.
 Vilken känsla det var att springa ut där.
Skulle kunna göra det om och om igen!
:D



Nu är det dags att fortsätta med... En sak :D Woho, Pusssssssssbabes.





Kommentarer
Postat av: david

jag dör av nyfikenhet!!:P

2008-07-10 @ 22:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0