Söndag

Det blev ingen lugn söndag för mig inte!
Med massa släkt hemma hos David (största delen var små pluttegullebarn) blev det fika, dansmatta, disney kanalen, packetöppning, taboo och senare när de flesta börjat dra sig hemåt var vi en liten tapper skara som gav oss på monopol. (älskar monopol, helt galet kul) Jag ledde faktiskt största delen av spelet, började med att köpa både normalmstorg och centrum och byggde hotell och kammade in 40.000 varje gång någon hamnade på min gata, och det hände ofta! Men turen vände och till slut satt jag, David och hans pappa och kämpade om att bli vinnare. Efter ett långt tag blev det jag och David kvar, sen kommer jag inte ihåg vem som vann... Men huvudsaken är ju inte att vinna, utan att ha kämpat bra! ...Ellerhur?

Nu kom jag nyss hem och har bäddat ner mig i sängen för att läsa klart Harry Potter (Halvblodsprinsen) den är så sjukt bra... Imorgon skulle jag egentligen till mormor och morfar igen, men det blir nog inte så.. Har tänkt att mest ta det lugnt, och tvätta igenom alla min kläder och sortera lite och sånna där nödvändinga saker :)) Men nu ska datorn sova och jag ska läsa.


Xoxo
Michaela

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Tvätta måste vara det tråkigaste som finns.. Stackars dig. =P

2008-07-21 @ 12:57:15
Postat av: simone

du måste läsa den sista Hp-boken, den är bäst!! :)

Lämna gärna ett spår i min blogg:)

Ha en trevlig dag:)

2008-07-21 @ 13:16:32
URL: http://ttp://simonesfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0