Sömnproblem..

Eller det var nog att ta i. Jag kan helt enkelt inte sova, ikväll igen. Jag bara ligger och tänker och funderar och alla tankar bara snurrar runt i huvudet. Det är verkligen ingenting speciellt jag tänker på, det är inte så att något är påtok fel eftersom allt är på topp!! Utan bara på allt i allmänhet. Så nu sitter jag här och målar naglarna.... It sucks maaan!

Haft en jätte trevlig kväll på Olearys med bla David & Malin, sen kom och gick det folk också. Käkade och tog ett glas vin och bara pratade skit. Blev även väldigt irriterad på vissa som bara rakt upp och ner måste vara helt slut i huvudet. Det var allt om det. ^^

Nehepp, om man ska ta och gå upp och lägga sig brevid sömntutan.. Om det inte vore så att han ska upp om 5h och jobba och slita så hade han inte sovit sådär gott länge till!! Men nu får jag allt smyga tyst som en mus och låta honom sova vidare!

G'night...


(på något konstigt vänster så publiserades inte detta igår kväll/natt.. Det var runt cirkus 01,00 som det skrevs...)

Kommentarer
Postat av: Anonym

..Stackars=(

2008-07-10 @ 13:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0