Snigel Vintrosa

DET ÄR ÄCKLIGA SNIGLAR ÖVERALLT.
Var som sagt ute och motionerade i det iskalla regnvädret, och det var sniglar precis (nästan) överallt. Det var nästan så att man var tvungen att kolla ner på marken hela tiden för att inte mosa de snuskiga små sakerna, usch! Det var min första tanke när jag flyttade hit (för två år sen) faktikst.. Jag hade varit ute på en promenad och det första jag meddelade min mamma om när jag kom in var "Det är äckliga sniglar överallt, av alla olika sorter som finns" Det är lite små äckligt.

Anyway, tråkigt att sommarvädret är helt bortblåst.. Hade varit skönt nu när jag inte har så mycket för mig att ligga och glassa i solen, men inte då! Så nu ska jag istället ta min bok och läsa i den. Woho.... PUSSSSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha så går det till här i vintrosa!

2008-07-08 @ 12:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0