Skönt

Vaknade av väckarklockan som ringde 08.07 i morse, inte det mest underbara sättet att vakna på.. Speciellt inte om man bara sovit ungefär 4,5h, men konstigt nog är jag inte alls trött nu. Har i varje fall varit hos mormor och morfar idag<3 Älskar att vara där ute.. Har hjälp till lite i huster och sådära, men mest skvallrat med mormor som vanligt! Blev inskjussad till stan klockan 18,00 för att grilla och sådära hos familjen Nilsson. Jätte god mat och trevligt sällskap, en riktigt skön fredagskväll. Efter att vi suttit ute och bubblat på så drog sig Anna och jag oss in till Tv och fastnade framför Paradie Hotel, repriser dåårå. Haha, de är så pinsamma så man vill nästan inte kolla på det.. Men det var fan kul, och jag kan slå vad om att på måndag kommer jag sitta bänkad framför tv:n.... Känns såååå skönt att inte behöva vakna upp och vara seg och lite små bakis i morgon.

Usch, ikväll känner jag inte alls för att ligga här i sängen själv.. Men eftersom att David redan sover (och för att jag är så snäll) vill jag inte väcka honom.. Men nu har det allt gått för lång tid sen vi sågs.. Men det är väl dags att börja vänja sig, eftersom att han drar in i lumpen om minde än två veckor.. Jag tror inte jag insett hur mycket jag kommer sakna honom....

Nej nu ska jag läsa i min Harry Potter-bok. :D Har aldrig någonsin läst ut en helt bok av den serien, aldrig varit intresserad av att läsa över lag heller.. Men nu har jag snart plöjt igenom 700 sidor och bara väntar på att få läsa den sista!! Woho.. Det är spännande. ^^

Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0