Sämst

Fick för mig att göra om min sida lite, och det har tagit så jäkla lång tid.. Först råkade jag fixa till det så att man inte såg någon text på hela sidan, ingen aning om hur. Men nu efter ett tag har jag fått lite koll på hur man gör och så, men ack så tråkigt och fult det blev. Men nu får det vara så för jag tänker inte ge mig in på alla dessa kodmallar igen, det är jag alldeles för trött för.

Gårdagen bjöd på en ute kväll på Klaras, var helt okej faktiskt. Liite väl mycket folk kankse, men jag tycker att det var helt okej musik och trevligt folk. Tilly var vimmerfotograf för första gången, och såklart hamnade jag med på bild!

Katastrof-bild. Men min söta Malin är ju med där i mitten!:)


"EY, var med på en vimmelbild" Hahahha, fråga mig inte vilka de andra på kortet är, för det har jag ingen aning om! :P det var Tilly som sa åt oss att posa!



Ikväll är jag trött som tusan! Men ska lägga mig i sängen nu och kolla på Oc och hoppas på att få ett samtal av David så jag kan kila över dit=)

Se you all!

Kommentarer
Postat av: Anonym

shit, vad fin du är på bilden (där man ser dig)

2008-07-13 @ 01:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0