Regn

Att vakna upp till att det spöregnar utanför fönstret är verkligen ingen hitt, man blir lite lätt ledsen sådär. Det är ju inte direkt så att man vill ta sig in till stan för en shoppingrunda inte, knappt så att jag vill gå utanför huset för att gå hem och hämta lite saker som jag behöver. (Men det måste jag dock göra.. Och det är ju Faktiskt inte så långt..) Så det blir väl till att kila hem och fixa lite tjosan och sen traska tillbaka hit och läsa. Läsa, ni hör rätt! Jag brukar verkligen inte vara lästypen, men på något sätt så känns det som att jag vill göra något "nyttigt", ...Läsa var det enda jag kom på. Haha. Om någon har en idé, något annat som man kan göra, spit it out!

Nu ska jag knalla ut i spöregnet, tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0