Onsdag/torsdag

Min kväll igår spenderades för på La baguette (stavning?) med Malin och Malin, mycket snack och mys med dem. Vi förflyttade oss sedan till Njuta för att ta ett glas vin/öl. Efter ett tag anslöt sig David, Jackob och Jennie till oss, senare också Moa. Jätte trevligt kväll, man borde verkligen dra ihop gäng oftare och sitta och ta det lugnt på något uteplats i det fina vädret, underbart! 

Idag har jag mest suttit ute i solen och stekt, även varit inne i stan och sökt jobb på en restaurang i centrum. Hoppas på det bästa då jag inte har något jobb nu. Har inte blivit sparkad, utan de har stängt igen, jäkla tråkigt alltså.. Det var ju deras första sommar att ha öppet, och trotts allt folk, gick det tydligen inget bra.. Riktigt surt. Så nu leta jag efter något att sysselsätta mig med.. Vad som helst!! ..Nästan. 

Nejni, nu ska jag bege mig ut i spåret och ta några varv. 
Later :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0