Men bra Michaela.

Varför är jag vaken nu? Nödvändigt^^


Jag är så jäkla glad att David kom hem igår. (bara efter 2 dagar) Men det var så att i lördags på Grönan blev hans fötter helt blåa och han kunde knappt gå.. Så tog han en ipren och det la sig efter ett tag. Men sen i måndags hade det svulnat upp ännu mer och när han gick till sjukan i tisdags sa hon att det var något i hans fötter (kommer inte ihåg vad det hette) så han måste ta det jättelugnt i cirkus en vecka (I örebro, o vintroa,hos mig!!) tills han får åka tillbaka. Så ikväll har vi legat ute i deras hammock och bara tagit det lugnt och myst=)


Idag har jag slitit som ett djur, med mitt rum. Har nu en stor skön dubbelsäng som jag tyvärr inviger själv ikväll.. Har möblerat om helt, spikat upp snygga tavlor, dammat, moppat, osv. Börjar bli riktigt fint faktiskt.. Men måste köpa typ påslakan och sånna saker.

Kankse dags att sova nu eftersom syrran kommer och väcker mig runt 10 i morgonbitti, eller ja.. Idag blir det. Oh kill me..

:D Pusspåer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0