Kortslutning i huvudet.

Det är är konstigt.
Det är inte okej.
Helt fel.
Det går inte ihop?!!?
Jag fattar inte..

Är det någon mer än jag som inte hade en jäkla aning om att Sunes pappa Rudolf är samma person som spelar Beck?! Peter Haber. Jag är i chock.. När mamma och Madde berättade det råkade jag nästan sätta en miljon på att det inte var samma person, men det fick jag direkt äta upp när vi kollade på massa klipp på youtube. Så råkade vi komma in på massa roliga klipp från Sunes jul och så satt vi 3 och kollade en massa och skrattade så man fick ont i magen!

Hittade ett klipp där Rudolf påminner mig ganska mycket om en viss person..
På något sett känner jag igen alla saker om just "fusk".
(Haha, klockrent likt godingenmin! ;D)



Jag kan inte sluta skratta åt Suner Jul.
"Faaamiljen"..

Kommentarer
Postat av: David

Jag ser absolut inga likheter oss emellan;D

2008-07-30 @ 17:41:39
Postat av: Anonym

Hahahah, JAGGÖR! ^^

2008-07-30 @ 21:52:50
URL: http://michaelaklippel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0