Hos David!

Nu sitter jag hos David och är helt totalt död sedan gårdagen. Vi började med att grilla hos Anna och firade henne, jätte trevligt var det. Det var jag, Anna, Malin, Malin, Lovisa och Miriam -vilket gäng! :) Efter massa prat, alkohol, present utdelning, mat och musik traskade vi upp mot Satin. Trotts åldersgränsen hade Lovisa fixat in oss, och tur var väl det för jag hade galet kul där! Musiken var hur bra som helst, och det var lagom mycket med folk.. Detta får vi göra om snart igen tjejer! :)

Så som sagt sitter jag här och är superdöd och fryser/kallsvettas varannan sekund, jag mår inte prima. Ska kila ut på en promenad och få lite luft medans jag väntar på att D ska komma hem! Sen senare blir det mys med mat och sånt. <3
 
Pusspåer :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0