Helgen var bäst!

Lördag
Tillbringade som sagt min helg i Stockholm med min underbara pojkvän, på First hotell Amaranten som låg väldigt nära city, hamnen osv. Väl på centralen i Stockholm tog David befälet och visste exakt vart vi skulle, "visste". Det blev några omvägar men tillslut var vi framme, heja! Ceckade in och byte om och sådära, sen var det dags för käka sedan styrde vi vår väg mot Grönan. För första gången i mitt liv åkte jag, efter en massa tjat och övertalning, fritt fall, dock(som tur var) utan tilt  för det vägrade jag. Det var en väldigt vacker utsikt, men fan, när dom släppte ner än fick jag panik och väl nere på marken var jag fortfarande livrädd, varför utsatte jag mig för det? Haha, nejmen seriöst, det var svinläskigt. Mot kvällen var det dags för Stockholmlive, fy tusan vad kul det var! Släpade med mig David och vi satte oss längst fram, perfekt! Vi skrattade så vi hade ont i magen konstant i typ 1,5h, helt klart värt! Tog några sista turer innan vi begav oss till hotellet helt utmattade..

Söndag
Vaknade av väckarklockan runt tio (!) och så var det dags för frukost och sådära, efter det vandrade vi på stan ett tag, shoppade lite och sådära.. Sen var det Cosmonova som stog härnäst på listan, det var coolt, väldigt coolt! Vilka turister vi var^^ Gjorde allt såndär turister gör. Dock tog vi inte så mycket kort.. Men några blev det allt, kankse kommer upp lite senare! Tillbaka på hotellet var vi nyfikna på spa:t och sådära, så drog på oss badkläderna och poolade, bastade och sådära, mys!

Måndag =(
Gick upp åtta (!!!!) men vaknade nog inte till förens runt 10 skulle jag tro.. Väl på centralen så letade vi upp vart Davids pendeltåg skulle avgå och traskade ditåt. Sen kom tåget, han gick, jag gick, end of story. Haha nejdå, men det blev ett farväl och med en klump i magen traskade jag helt själv upp på stan för att shoppa. Ooooh, älskar Stockholm stad!! Fick med mig hem 4 par skor, 1 stor t-shirt och 2 par oversizade linnen från Monki, 2 linnen och ett par glansiga leggings från Weekday. Precis vad min garderob behövde:) Sen irrade jag runt som ett fån på tågstationen, men vet ni vad? Jag klarade mig helt utan att fråga om hjälp^^ Hejaheja!


Det är ett under om någon ens har läst hit, för nu känner jag att jag har berättat allt ganska detaljerat. Men nu vet ni hur man har en helt underbar helg med sin bästa. <3 Puss på oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0