En hemlis..

..Är precis vad jag håller på med... Just nu... David... Wiho:D


Nu har jag packat upp alla skor ur deras kära skokartonger, ellerja bara sommarskorna dåråå. Så nu står dem där uppställda på hyllorna istället för i garderoben i lådor, nice! Dock är det lite rörigt i mitt rum nu. Men det ska fixas i morgon, plus att massa tavlor ska omplaseras och sättas upp. Sen blir det en tripp till staden i morgon också, för att.. ordna lite saker, måste också lämna tillbaka en bibbloblok som är på toook försenad, ärligt så vill jag inte se hur länge. Förseningsavgiften.. Hmpf.. Tänkt på en summa... Och dubbla det med minst 3! XXXX. .....

Kollade nyss på en konsert vi hade med skolan i ettan, (ettan som i gymnasie-ettan alltås) hahaha jag skäms. Våran enseble körde ett coolt discomedly, det var pinsamt att bara se det. Det var låtar som Burn baby burn, Survive, I'm so exided, Sweet dreams are made of this osv. Och vi både låter och ser galet uttråkade ut, varför nämnde ingen det efter framträdandet?? Vore kul att lägga ut på youtube så folk får skratta... För så dåligt var det! :D

Anyway, kankse dags att sova nu :) Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0