Craaap

Såg nyss att man inte ser texten på komentarerna, maaan! Jag vet inte hur man ändrar det, men ska ta och kika in i djungeln av koder lite senare..
Dagen har spenderats med ingen mindre än min pojkvän, har promenerat och bara tagit det lugnt:) Nu när han är inne i stan och latjar har jag tänkt mig att ta mig i kragen och gå ut och motionera. Men lunchen kankse man ska ta och äta först? ..Sådär halv 6 på kvällen. Mina matrutiner är sämst, måste bli ändring på det! 

Nejni, jag tror jag tar och lagar till lite mat, smälter den genom att städa iordning tvätta lite, spika upp mina hyllor och sedan dra ut och springa.. Fördel att det är mycket svalare ute lite senare. Ja, så får det bli :D

Xoxo
Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0