Bra slut och start på veckan.

Igår kväll blev det en lugn kväll framför den första Matrix filmen med david, tända ljus, ost och kex. Supermysigt! :) När vi skulle sova kläcker jag, som vanligt, ur mig att han ska väcka mig när han går upp nästa morgon (08.00 dvs)  och han absolut måste slita upp mig ur sängen. Jag var inte lika motiverad när det väl var morgon, jag blir så sur på mig själv då när jag har sagt så.. Så mitt täcke flög av, och efter en stund av lidande släpade jag mig upp. Härligt väder var det också, så det var ganska skönt=) Tog senare 11 bussen in till stan för att träffa Malin och Malin, även Anna kom med på ett hörn också=) Lunchade och strutta runt lite på stan, fick med mig ett par vanliga svarta pumps hem, men öppen tå! Köpta på rean, värsta kapet woho!

Nu sitter jag här och har ont i fötterna (skavsår) örat (har en visdomstand som värker som tusan!!) och så har jag ont i magen. But still, jag är på jättebra humör ikväll! Ska sätta upp mina skohyllor nu, wiiiiie..  Sen så är jag ju lite avundsjuk på David just nu, då han är i Göteborg med sina killkompisar och kör Lisseberg, ååh vad kul!! Men snart ska vi ju åka till Stockholm, så då tar vi Grönan, det räcker faktiskt gott och väl för mig som är ganska karusell-rädd.....


Nu ska jag göra lite nytta! Pusspåer


Kommentarer
Postat av: Tova

Karuseller är väl det roligaste som finns? :D:D

2008-07-14 @ 19:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0