Au pair i USA?

Har hittat massor med au pair resor till Usa som verkar för bra för att vara sanna, hel grymt! Men det är ju den lilla detaljen att ALLA kräver körkort, hur sunkigt var inte det? Jag som inte ens tagit tag i mitt än.. Fan alltså. Nu blir jag ju faktiskt motiverad att dra igång med allt så man kan dra iväg och kick some as i tillexempel Oc eller Washington!! Hur bra låter inte det?


"Au Pair/Manhattan, New York 1 plats
Familj söker en Au Pair.
Pappan arbetar på en teater på Broadway. Mamman är musiker."

Det är ju som gjort för mig.
...Om jag hade haft körkort dvs. =(



PUSSSSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grymt!

Satsa på körkortet typ intensivkurs nu i sommar, och dra iväg sen.

=)

2008-07-12 @ 23:34:41
Postat av: david

du måste åka iväg på nått sånt:D:D annars kommer du ångra dig hela livet! <3

2008-07-13 @ 10:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0