3

Klockan är tre... på TOOOOOOOK för mycket. Just nu borde datorn vara avstängd och jag borde sussa i min säng. ( somjag förövrigt tycker är alldelse för liten, och inte alls lika skönt som davids säng=(...) Istället ligger jag i min säng, med datorn, och kollar på Oc, dumt dumt dumt! Har ställt klockan på halv 10 i morgon bitti, SKÖÖNT, eller inte.... Anyway, så har jag har haft en suuuuper bra kväll på Klaras ikväll, ohmy. Superroligt faktikst! Träffade mycket roligt folk osv. Riktgti roligt=) Men i morgon kommer men säkert ångra att man festade till! ..Som det brukar vara! ;D

Hörs i morgon vänner! Pussssssssssspåer!!

Kommentarer
Postat av: petrich - me gossip and fashion

jag vill också sova, men dt är alldeles för varmt i mitt rum :(

2008-07-12 @ 03:09:21
URL: http://petriiich.blogg.se/
Postat av: Johanna

Men du one tree hill är bättre än oc!! :) <3

2008-07-15 @ 11:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0