16 & 17.

16:de.
Blev en väldigt slapp dag för min del, tog det lungt ute i solen trotts att det stormade ordentligt. Men jag lyckades allt hitta ett litet place där det var helt lä. =) Skönt!  Sen ringer David helt uppe i varv och bestämmer att vi ska gå på bio, på Narnia. Kunde ju inte bli bättre eftersom att jag också ville se den. Så vi bokade biljetter och tog oss in till stan och kikade på filmen. Tycker att den är helt klart värd att se, (om man sett ettan och tyckte att den var bra) jätte söt film. Efter det gick vi till O'learys och käkade och drack lite, umgicks även med Andreas och Danne som också var där och hängde. =) Mot tio snåret gick vi hem till en tjej (vars namn jag tyvärr glömt ;c...) och hängde där och umgicks med folk. & därmed var den dagen slut... !

17:de.
Idag har jag suttit och sorterat massa skit hela dagen.. Eftersom att min kära syster flyttar till England snart så var vi tvugna att tömma ur hennes källar(vinds?)föråd, på sisådär 15 stora kartonger +påsar. Det värsta var ju att majoriteten av alla kartonger var mina. Det är galet hur mycket skit man samlar på sig under åren, sen är det ju inte ett plus att jag är sämst på att kasta saker.. Jag sparar allt! Men idag har jag kastat massor. Men en sak som jag inte har hjärta att kasta är alla mina tusen Barbie dockor, kläder, saker, möbler, hus, hästar osv. Det roliga är att jag och min syster var HELT olika när vi var små.. Jag hade allt i rosa och lekte med dockor av alla olika slag, medans hon byggde lego. Anyway, kvällen har bestått av mat och dryck hos grannarna rakt över.. Mycket skratt och gap kan jag lova, det har varit supertrevligt.  

Imorgon bär det av hem till mormor och morfar :)) Älskar verkligen att vara där ute, det är sånn skillnad från att vara inne i stan eller här. Ska vara där hela dagen och hjälpa mormor med diverse saker, sen på kvällen ska jag och min familj hem till familjen Nilssons. Blir grillning och sådära, det ser jag fram emot! :D Nej nu är det  nog dags att stänga av datorn och försöka att sova.
Pusspåer ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0