Värre och värre

Det blir fasiken värre och värre i halsen för var dag som går, har också högre feber idag =(
Hade jätte svårt att sova inatt, eller jag har sovit men väldigt oroligt.
Kommer inte ens ihåg i morse när mamma kom in med min medicin som jag tog.
Helt totalt borta.

Har kollat på våra bästa år nu, som vanligt.
Det är såå spännande!
Någon mer som följer det nu? (A)
Har också sett Shrek 3, var väl okej.
Men gillar den första så mycket mer i alla fall.


Om det är någon som har en film att rekomendera, GÖR DET. Har så fruktansvärt tråkigt, och vet att det kommer flera dagarn nu som kommer se lika dana ut. Har även sökt ett till jobb idag, hoppas på det bästa men tänker inte avslöja något än. ^^ Inget märkvärdigt eller så, men känner att det blir ju bara lite jobb på Guldfynd när det är speciella högtider och så. Så ett helgjobb skulle sitta fint :)

Blir ingen resa till Ayia Napa för mig, blir så krångligt eftesrom jag slutar skolan nu och så, och man vet inte om man får jobb eller vad man ska göra.Kan inte planera in sånt så tidigt. Men vet att jag ska utomlands iaf :) Får väl se när man bokar och sånt shit bara. :) Men hade varit skitkul Soffan<3

Sjukt sugen på en bakad potatis med salt ¨på nu,
Helt stört vilket sug man kan få efter vissa saker. :P Haha
Man kan ju bara undra hur det blir när man någon gång blir gravid.
Haha, undera om det är samma känsla, samma sug liksom.

SKa mosa en potatis nu och sen återvända till sängen, take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0