Time is't always on our side

Te och macka.
Te't slinker ner ljumet och skönt,
helt överlycklig. :)


Som sagt kollat på Let's dance ikväll med syrran. Uffe skulle självklart ut och ut blev det, de andra är faktiskt väldigt duktiga.. Ska bli intressant och se vilket par som inte klarar sig nästa vecka.. Skulle tippa på Danny, tycker inte om honom speciellt mycket. (Intresseklubben).. Senare tog vi en liten promenad med voven :) Hur skönt som helst, har inte varit utanför huset (knappt mitt rum) på tre dagar tror jag. Så lite frisk luft gjorde susen!

Drömde föresten jordens mest otäcka dröm inatt, somnade inte förns två och sen vaknade halv fyra ungefär. Vägrade somna om.. Så jag satte igång en film och låg och kollade på den tills mamma kom ner klockan sex med tabletterna. Jag skakade som aldrig förr när jag vaknade. Det var helt sjukt :S Så himla läskig. Nästan så att jag är rädd för att somna om.. ;E


JOHAN ÅBERG
du är guld värd.






Tack för mig/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0