Thailand here we come!

Har inte bokat resan än, men blir jag och Maria iaf och vi har tänkt om. Tänker åka om drygt ett år först, typ i mitten av februari och en månad framåt. Det är ju liksom då vädret lockar som mest ;) JAG LÄNGTAR SÅ SJUKT JÄKLA MYCKET. Satt med mor min och kikade lite i en såndär rese-katalog, och bläddrade såklart fram till Thailand det första jag gjorde.. Jag säger bara PARADISET. Har ju aldrig varit där.. Men det är verkligen så vackert så man smäller av.

Dagen till ära har det inte hänt speciellt mycket, steg upp runt tolv. Tog en promenix med Madde ner till affären för att försöka hitta något ätbart till mig, men utan resultat. Har också kollat på en film idag (ovanlig nej) Döda poeters sällskap, gillade den skarpt fast den var ganska anorlunda. Spelade också scrabble med syrran, jag vann. Fast jag fick massa hjälp för jag är ganska värdelös på sånna spel. Men who cares? På pappret stog det klart och tydligt att det var jag som hade kammat hem segern ;)
Nu tror jag att jag genomlidit den värsta dagen i hela mitt liv (än så länge) så nu känns det som att jag klarar av allt och lite till :D Såg föresten handbollen idag, brukar inte tycka om det faktiskt. Är mer into fotbollen, och tycker bara det är kul om Sverige är med eller om det är något som har med sveriges plasering att göra eller så. Annars är det totalt värdelöst med sport enlig mig! Haha. Men somsagt handbollen, förvånansvärt kul :D Haha, satt och kollade på hela och börjar nu förstå mig på det. Så imorron blir det handboll igen, och HEJA SVERIGE! go go go..
Föresten hatar jag att inte kunna sjunga, jag blir arg, verkligen helt kasst.. =(


Nu har jag inte mycket mer att dela med mig till er av mitt liv.
Kan ju nämna att jag är väldigt sugen på att gå på stan och shoppa :D
Får bli den 25:e! Yeah, saftig lön hoppas vi på då ju!



''I don't know what it is that you do,
Maybe it's just who you are
That makes me feel the way I do''


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0