Sverige shalalala

Vilken utklassning, Sverige går vidare! Woho.
Så nu ser jag fram emot de tre kommande matcherna.
Faktiskt. :)



Soffan kom med en liten rolig idé nyss, att dra ihop en mängd människor och åka på en roadtrip i sommar. Skulle inte det vara otroligt kul? :D Dra iväg några bilar i kanske en vecka eller så. Gäller bara att ha en plan på vart man ska, får vi planera! Om någon är sugen att hänka äre bara att göra det, (beror väl lite på vem du är men antar att det nästan bara är mina vänner som läser min blogg så) Nu blev jag genast på bättre humör, du är så bra soff<3



Nu ska jag och mina kära familj ta en tripp ner till den berömda falken, måste röra på mig. Har inte varit utanför dörren idag, känner mig som en softpotatis. Måste ha luuuuuuuuuuuft, tack och hej för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0