Skit också.

Sitter i skolan och det suger,
hittar inte min klass.
Haha helt otroligt,
har gått på karro i 3 jäkla år.
Men hittar inte salen..
Har varit runt i hela skolan,
men nu ger jag upp & sitter här ett tag.



Det är helt sjukt jävla otroligt hur han kan byta rösterna sådär snabbt, GRYMT!
Sök på Nick Pitera för att se fler fantastiska låtar :D



Usch så segt tiden går ..
Detta är verkligen värdelöst.
Sex and the city har äntligen kommit.
Dom är snabba på cdon.com faktiskt.
Halleluja..


Slutar runt 2 idag, då ska jag ta mig hemåt med syrran.
Haha sitter vi ihop nu för tiden? <3

Ja äntligen någon pratbar på msn,
challo. :) Nu är jag inte ensam och helt ensam.
Men ska väl gåååå nu, eller nåt. uhu

Tjaråååå..



KUL,
inte fan stog det i pärmen att vi ska vara i slottet.
Det stog "1202" hittade inte den salen.
På nätet står det "Sv - i slottet"
-.- !

Kommentarer
Postat av: Maddo

Vi är som siamesiska tvillingar nowadays sweetheart

2008-01-30 @ 13:16:57
Postat av: rebbis

HAHA! cooolaste! lätt, du hade sjukt rätt när du sa det!!

2008-02-01 @ 12:42:14
URL: http://ribeca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0