Sex and the city

Ledsen att jag tjatar, men nu är den här. :D
Ligger i sängen och kikar på det, så sjukt bra.


Usch, jag blir så ledsen och arg när det händer sånna saker. Det känns som att det bara drabbar de goda, som förtjänat något bra. (även om det nu inte är så..) Har fått veta 5 stycken olika hemska händelser idag som man inte kan göra annat än bara skaka på huvudet och verkligen tycka synd om folk. Åh jag blir  bara så arg.. Det är också svårt att veta hur man ska bete sig mot dem också, allt kan ju bli så fel. De kan toka fel och det kan bli så mycket sämre.. Uhh, man tänker ju verkligen om och uppskattar sina nära&kära mer(om det nu går) Nejmen.. man tänker om, tar vara på saker mer. Det borde nog alla göra, inte bara ta allt och alla för givet.


Nu tror jag att jag har varit tillräckligt svart och nere, men så blir det ibland. Över till något roligare, i morron är det nattinnebandy, ska man gå? Första matchen 20.00 sista 02.45 orkar man? Är inte alls supertaggad för fem öre, men samtidigt kan det bli roligt.. HMMMMMMMMMM. Förra året var ju skit skoj... meen.. Får tänka påt=)



Ledig från nu-måndag, känns typ jätte underbart. Men har såå mycket jag måste göra.. Skol grejjer. Men tänker köra stenhårt nu innan sportlovet, efter det avslutas massamassa kurser. Då kan man börja slappna av på riktigt :)

Nej dags att stänga av dator och fortsätta med mitt tv-maraton, och sedan sova.
Ska upp redan tio i morron för att kika på våra bästa år, har ju missat  3 avsnitt så de måste tas igen.
Btw, äntligen har jag en mobil. Har varit utan en i säkert 1månad. KatastroooofY,
Nighty=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0