Onsdag 9 januari

Kollar runt lite (igen) på balklänningar och ser om det finns någon modell fröken Klippel kan tänka sig.
Jag är nog kräsen, får sluta upp det! Har hittat min överdelen som jag vill ha -på massa klänningar.
Men då ser de istället ut som marängtårtor nertill, det vill jag helst undvika faktiskt.
Man vill ju ha någon man kan dansa och röra sig i under hela kvällen.
Är faktiskt ganska taggad på det nu :) & för att inte tala om STUDENTEN,
kommer bli ett bra år känner jag på mig!
Anyway, är iaf bara ute efter modeller på klänningarna inte själva färgerna eller just dem,
En vännina till min mor är typ sömmerska, typ sjuukt duktig.
& då får jag den exakt som jag vill ha den också,
plus att man inte hamnar i den pinsamma situationen och möter någon med exakt lika dan klänning.....
Hittade typ inga alls, vilken besvikelse.
Men ska in och checka på lite tygaffärer efter olika modeller och sånt :) 

Btw,
Första dagen i skolan idag, och jag är förvånad över att det inte alls känns jobbigt och tråkigt att gå dit.
(även om det är första dagen.. Jag brukar ofta vara trött efter 10 minuter)
Fick se vårat schema inför våren, blev tokglad för det var verkligen hur slappt och skönt som helst. :) ..


Kom precis in från en lång promenad med David.. Sitter här och fryser och har ont i fötterna. Så jäkla halt ute så man går och spänner sig hela tiden. Har faktiskt fått in en rutin att gå ut och gå varje dag, känns faktiskt jätte skönt att röra på sig! Nu är jag helt seg i huvet och har faktist tänkt att fila lite på min redovisning tills i morron och sen sova. Kunde inte somna i natt, så jäkla värdelöst.. La mig i sängen typ elva, släckte vid kvart över tolv var först trött, -> Jättepigg. Sista gången jag kollade på klockan var den kvart i 4, tror jag somnade någon gång direkt efter det. Det resulterar i bara 3h. Någon var död i morse? Men tog en dusch och var pigg som en mört och klarade dagen som en dans.

Nattinatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0