Nytt år med nya möjligheter ..

Så är det nytt år nu, 2008. Känns som att det kommer hända stört mycket i mitt liv det här året, bara att sluta skolan och ta ett stort steg in i vuxenvärlden är inte en liten förändring ;) Egentligen är jag rädd för förändringar, iaf för stora.. Jag tycker om rutiner, men att sluta skolan känns helt okej i vilket fall som helst. Är så sugen på att dra utomlands snart.. Hur ska jag kunna vänta enda till typ agusti? Känns som att man vill dra iväg iaf en vecka eller två i sommar, vore helt underbart.

Kikar på 'Tatuerad torso' helt okej film faktist, ganska lik Beck faktist. Men största minuset är ju att de inte har någon iskall Persbrandt som livar upp filmen. Lite för mycket blod och lösa kroppsdelar som är utspridda, annars riktigt bra.



Morgondagen är jag riktigt sugen på att åka till Marieberg eller stan, och shoppa. Eller så känner jag för en riktigt segdag och verkligen inte göra något.. Kankse åka in och sola och simma, alltid skönt. Har även beställt lite kläder från asos.com hittade några riktigt snygga kläder där.

Kram Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0