Nu är jag här och skriver igen..

Har inte mycket nytt att berätta.. Är väldans pigg just nu, och otroligt rastlös.
Är sugen på att spela monopol, det är jag iof jämt.
FÖR JAG VINNER ALLTID PÅ DET, förstår inte att det alltid går så bra.
Man ska ja lätt vara hatten, turpjäsen. (ok, onödigt vetande)

Det kryper i mina väggar , (kryper likaså i mina ben), låter som det är något djur som trivs där.. (iväggen dvs.)
Känns ganska äckligt faktiskt.
Ska kolla på en Wallander film nu och försöka varva ner.
För just nu går jag på högvarv, är pratsugen också.
Har massa att prata om, men kramp i fingrarna så kan orkar inte skriva ner allt.

Får sova tills klockan sex i morgonbitti, då det är dags för mina första mediciner för dagen.
Känns lockande att gå upp då, men får de burna till sängen så det går väl annnn. ^^
Har förövrigt levt på lite glass(som inte smakar lika gott som det brukar)
& hallonkräm med liiite mjölk<3 Det är verkligen svingott.

Nu ska jag sluta prata, vet inte vad jag ens gör på min blogg nu, tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0