Match! And update.

YES, Sverige äger.
Igår vann vi.
Ikväll tar vi dem!
Go go go us!

Gick ju inte riktigt som jag tänkt..
Men matchen var allt riktigt spännande!





Satt och kollade i min almanacka nyss och insåg att det är supersnart som vi tar studenten.
& det är nästan alltid så att det händer något speciellt varje vecka;

Nästa vecka: Nattinnebandyn på torsdagen som resulterar i härlig ledig fredag.
V. 6: - Ledig torsdagen, som jag iof är varje vecka. ^^
V. 7: Stockholm med dirrigeringen torsdag-fredag
V. 8: Lov Lov Lov
V. 9: Stopdatum på PA-arbetet (Så någon gång innan blir det inspelning) 
V. 10: Får veta allt om musikalen
V. 11: -
V. 12: Lov Lov Lov (nu är vi framme vid påsk redan!)
V.13 - Ca en månad frammåt har vi musikal. (ungefär något sånt)

Nu orkar jag inte ens bläddra fram mer, men sen tillkommer ju jobb och sånna saker. Kan inte göra mer än gå fort :)

Btw, skrev klart en arko-uppgift idag! På ungefär 30 minuter, och det blir bra. :D
Nae, dags att släcka nu. Ska upp tidigt i morron och gå till skolan, första gången på 2 veckor.
Nattinatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0