Måndag

Haft en bra dag idag, fixat massa saker som jag skulle gjort för länge sen;

-Tvättat ALLA mina kläder. freesshh
-Öppnat nytt sparkonto på min internet bank (spara thailandspengar)
-Skickat tillbaka ett brev till banken
-Städat garderoben ( Är det bara jag som jag sjukt svårt att hålla det städat i garberoben?? )
-Gjort en svenska läxa
-Skickat in historian, ÄNTLIGEN.


Har också pratat i telefon för första gången på evigheter, malinsjögren ringde och skvallrade om senaste nytt ;) & även hon ska nog med till Thailand nu (om ett år då) kommer nog bli superkul, eller nog. Det KOMMER att bli underbart. :D


& blogg-läsarna bara ökar för varje dag, det är ju kul :)


Imorron ska jag inte göra någonting alls på dagen, tänkte försöka komma upp lite tidigare än klockan ett som jag gjort nu varje dag.. ( om jag då ens har gått upp på hela dagen ) Hoppas på bra väder, hatar när det snö/regnar.. Mot kvällen ska jag in till Madde och kolla på handbollen, har börjat intressera mig i det nu! Helt otroligt.. & sen sova där. Onsdag ska jag och simma med Sjögren, om jag mår så bra så jag orkar, vill verkligen komma igång med träningen nu. Sen ska det köpas kort på friskis, så ska jag och Mollin skutta runt där på gympan & spinningen :)

Nu ska jag vika kläder!
Hejs

( Jag är så glad för att jag mår bra, har så mycket energi! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0