Lalalalaalalalaaa..

Har knappt flyttat mig från sängen idag.. Eller var ju på en promenad förut idag på typ en timma, tror jag ansträngde mig en aaaning för mycket. Kom in och hade feber och var helt död =( Men nu mår jag bättre, iaf när jag inte pratar. & soffan försöker övertyga mig om att åka till Ayia napa den första agusti som sagt, får väl se om jag antar det. Skulle vara skönt och stööört kul faktiskt. :) Har tid och tänka tills i morron, fick förfrågan ikväll. Men det skulle gå på ca 5000;- och då tre stjärnigt hotell (inte två som arda, hahahaahaha) ehja men iaf, plus frukost också. Låter ju ganska lockande faktiskt. Har börjat hosta, varöfr nu? Jag kan inte hosta? Det är verkligne HELT jäkla omöjligt.. och det gör ont. Haha så mycket som jag har klagat i min blogg de två senaste dagarna har jag nog aldrig gjort :D Men ja, ibland blir det så, speciellt när man har ont. Mwipp. Kommer säkert blogga hela natten för är inte alls trött, har sovit mig igenom största delen av dagen, hade förövrigt en väldigt fin och söt dröm. Det är inte ofta de kommer fram men den här var bäst :D Men det är hemligstämplad, sådäså=)



Yes you can hold my hand if you want to
'Cause I want to hold yours too
:) hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0