Kramar

Jag tänkte på en grej för någon dag sen, om hur folk kramas så fruktansvärt olika... Ja men faktiskt, det ÄR så. ^^  Tror inte att folk tänker på det på samma sak som andra saker folk är bra eller dåliga på. Men jag har faktist tänkt på det ibland.. Hur sjukt mysiga vissas kramar kan vara och andras helt.. ja, omysiga helt enkelt dåliga? Är det någon mer som tänkt på det? Eller är jag bara helt ute och cyklar?  Haha. Så helt enkelt tror jag att kramar (vissa) är underskattade, mer kramar åt svenska folket! 


Dagen har bestått av simmning, solarium, bastu, bubbelpool, käk och hindersmässan med syrran och sjögrenen. Super trevligt, speciellt att komma ut ur gamla vintrosa. Sen har jag lirat guitar-hero också, akta er jag är farlig nu, iaf lite.. lite på medium. Men jag klarade 90% på en svåring. Yay..

Imorron blir det en tripp på hindersmässan med mor,syster och mormor +lunch på stan.. Mysmys
Nu är jag superduper trött och tänker nog kolla lite mer på sex and the city och försöka sova,
Ska upp och ut med vovvsingen i morronbitti typ tio. Sen på fredag blir det skola,
för första gången på ganska länge känns det jätte bra, bara köra sista racet nu, hallelujah!
Apro på det, låten Hallelujah - sjukt jävla bra.
Man liksom blir som i en koma och bara sitter och stirrar, SÅ bra är den faktiskt. : )
Btw, fredasg=lön=fetfetlön=trevlig ute kväll med tjejerna<3

Ciaaaoo :)


Kommentarer
Postat av: lisa från karlstad

Haha, kul att du tänkte på det.. har också funderat på det en gång, men dock inte skrivit ner det.. men det är sant, vissa är urusla! Man borde ha en kramkurs för dem!!! Kram

2008-01-23 @ 23:39:28
Postat av: Michaela

Lisa; Haha.. Lustigt. Skönt att det finns fler än jag som tänker på sånna helknäppa saker =P

2008-01-23 @ 23:41:11
Postat av: Sofie

jag håller fullt med dig om kramarna :P det är verkligen jättejättejätteskillnad mellan kramar och kramar, och att få en kram är väl bland det bästa som finns?

2008-01-24 @ 21:40:11
Postat av: Michaela

Soffan: Jagvet, typ supermysigt och helt bäst :)

2008-01-25 @ 00:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0