I am legend

Såg den igår med syrran, helt sjukt vad obehaglig den var till och från men den hade endel humor faktist, och så var det supersorlig ibland också. Den var faktist helt okej, Will Smith va så jäkla bra! Den rekomenderar jag faktist :D



Dagen började med en skön långpromenad med hunden, över en timma. Visst är vintervädret härligt sådär på förmiddagen när det är ljus och jätte kallt ute och när det är vitt överallt. Men att det är mörkt vid typ 3 tiden, blir man inte liiite ledsen då? Faktist.. Mer sommar och sol åt Sverige! Dagen förövrigt har jag med slöat.. Mot kvällen kom syrran hit och vi tog på oss massa kläder och begav oss ut i kylan igen för en promenad. Hur skönt som helst. =) Börjar gilla det där med att promenera, har också hunnit med ett varmt bad också.

Jag som skulle komma i säng i tid ikväll, hur gick det med det? Inte bra alls faktist..

Ikväll är också en såndär bra kväll, dom bara kommer hela tiden.. Vet inte alls varför de gör de.
Men allt känns bara så bra, och det är ovanligt att det gör det nu när skolan snart drar igång.
Har faktist kommit fram till att den här (SISTA!!) terminen kommer gå sjukt snabbt.
Eller ja, det är i alla fall var jag intalar mig själv. Höstterminen gick fort, & alla säger att denna går fortare.
Så jag lever på det faktist :D Nu harj ag börjar babbla om riktigt tråkiga saker. Dags att sova.

:)


En sista grej bara, varför är alltid de skitäckliga avsnitten på Smallville såhär dags?
En tjeje ser ju ut som jag vet inte vad och det skrämmer livet ur ..mig. Usch, Men okaj, hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0