Hinner inte med

Ikväll har klockan gått jätte snabbt, har inte hunnit med något som jag ska. Men hey, det är ju det lov är till för ..faktist. Ligger iaf i sängen nu och ska sova snart, men är faktist inte särskillt trött. Imorron blir det stan med Sjögren, och sedan ska jag, Malin, Malin och Soffan ut och käka.. Sen får vi se vart kvällen bär, skulle i alla fall hem till Gustav (tror jag att det var?) För att fira någon som fyllde år. Har inte greppat än vem det var som fyllde. Sen får man väl se om det blir Klaras kankse? Eller om det blir lugnt. =) Har haft supertråkigt i 2 dar nu, verkligen helt segt, så nu är jag faktist sugen på att göra något i alla fall.

Nej nu ska jag sova och drömma mig utomlands, det är väl det enda man kan göra nu.. Kollade på lite Bulgarien bilder idag, att komma bort... iih man saknar det ju inte liiiite, faktist. Så om någon är sugen på att dra utomlands närsomhelst(...och betalat åt mig) är jag lätt på :) Haha.


Godnatt.


(Btw, någon mer än jag som har tänkt på att jag använder mig av ordet 'faktist' jämt och ständigt?..)

Kommentarer
Postat av: Stephanie

God natt! Sov så gott :)

2008-01-04 @ 01:21:27
URL: http://mynameisstephanie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0