Fredag

Yes! Så är det fredag.
Vet inte varför jag skrev yes.
För det är verkligen inte en yes-fredag..

Syrran kommer hit snart iaf<3, ska försöka hitta på något bra och gott (!) att äta. Får se hur det slutar.. Har även tänkt att kolla på Let's dance, har aldrig kollat på det förns förra helgen med min kusin.. Tyckte det var ganska underhållande faktiskt.

Om jag är frisk nästa fredag är det nog tänkt att jag vill utnyttja min spakväll på gviken :) Med mina favorittjejer. Sen är det nog tänkt att gå ut och äta och sen krogen. Kan ju inte bli mysigare!! <3<3

Shemat i skolan blir omformat som vanligt, men faktiskt åt det bra hållet. Kommer antagligen vara ledig varje torsdag, och ha två lektioner på onsdagen istället för en per dag som det var bestämt först -SÅ SJUKT ONÖDIGT!

Ska borsta tänderna nu,
för femte gången idag.
Hey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0