Feber

Usch.. Har fått feber idag, och har jätte jobbigt att prata över huvudtaget. Men har fått i mig lite mos i alla fall.
Kikar lite på Sex and the city nu, hur bra som helst. Skulle verkligen velja flytta till ett ställe som det. Även om det bara är en serie så lever de verkligen livet. Vilken dröm ;D


''Her dream man ... Her backup dream man"
Haha, dom är så bra.


Snart kommer Madde tillbaka, skulle egentligen sova istan eftersom hon sov här inatt. Men tror att jag behöver något ikväll/natt också.. Känner mig inte alls på topp, helt seg.. Plus att jag är väldans trött på att ligga i sägen och inte göra något alls.

Men nu ska jag faktiskt ta och läsa min första tidinining som kom i brevlådan idag, Cosmopolitan<3 Kommer komma tre till framöver och det ser jag väldigt fram emot.

Komentera gärna lite i min blogg, alltid kul att få komentarer på det man skriver :)
Speciellt nu när jag har så sjukt tråkigt och är sängliggandes.

Se you!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Krya på dig efter operationen, gillar din blogg också. :) Kram

2008-01-16 @ 20:32:55
Postat av: Moa

Jag ska köpa sex and the city boxen. Då tar vi en heldag :) Saknar dig gumman, krya på dig

2008-01-16 @ 23:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0