:D

Nu när lördagskvällen kommer känns det som att hela helgen är slut.. Jag har nog aldrig räknat med söndagen som helg, verkligen aldrig. Söndagar tycker jag inte om.. Eller söndagenimorron är ju okej eftersom det inte är skola på måndag. ^^ Ledig några dagar till faktist. Sen drar det igång igen och det blir sista riktigta rycket innan studenten. Wiho, kan man vara gladare??!

Gårdagen var hur bra som helst. Var först ute med bulgarien tjejerna och käkade på Hellas. Blev kvar där och beställde in lite mer att dricka och satt och pratade och hade det trevligt. Sen bar det av till MM-baren och satt där och snackade endel skit med lite människor, blev lite segt och vi for vidare till Satin. Inte mycket att hurra för där heller, men det blev endel dans och sånt. Klockan gick superfort tyckte jag och det var dags att ta bussen hem vid halv2. Sov som en stock sen!

Och dagen till ära så.. sov jag bort den, vaknade.. hm let's see... kvart över två tror jag. Försökte leka teknisk och få igång högtalarna till datorn -det gick ganska bra faktist, ibland kan man mer än vad man tror. ^^- Senare kom Andreas hit och vi satte igång med spelandet och sjungandet till projektarbetet. Har faktist lärt mig en ny låt, det gick väl sådär från min sida med rytmiken =P Men det blir nog bra fakitst, sen körde vi lite fler låter och så. Känner på mig att det kan bli riktigt bra faktist, men lite mer träning såklart.

Just nu känns mycket så bra, nästan allt faktist. (även om det nu inte är så) Så har jag en såndär stund då allt verkligen känns 100% bra, förutom att det ligger tonvis med snö ute istället för att vara 30+ men. I think you get the point. Bara helt bäst! :D

Nu är jag jäkla trött, ska lägga mig och kolla på någon film.. Min säng ser så lockande ut just nu faktist. Ciao!


Hercules -go the distance <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0