2007 - 2008


Vad som hänt & vad som (antagligen) kommer ske;

2007
- Kämpat mig igenom jobbigaste året på gymnasiet
- Tvättat min mobil i tvättmaskinen
- Bulgarien <3
- Paris /DisneyLand
-Varit jordgubbsförsäljare
-Blivit 18=myndig=krogen
-Stockholm 2gånger
-Första riktiga jobbet (Guldfynd)

2008
-Första operationen i mitt liv
-Ny mobil (eftersom jag är mobillös)
-Musikal
-Inspelning av skiva (PA)
-Bal
-Studenten
-Jobba
-Thailand 1 månad

Förhoppningsvis händer det något mer kul under året som ej är planerat. :)


Var ute på en långpromenad förut, på över en timma gick jag. Faktsikt så tråkas jag inte ut av att gå själv, tycker det är hur skönt som helst. Bara gå och tänka och fundera. & jag tror att våren är påväg, nästan ingen snö kvar och fåglarna kvittrar som sjutton ^^ Älskart, men det är egentligen helt sjukt att det är 6+ i januari.. Men mig gör det ingenting faktiskt.


'The greatest thing you'll ever learn, is just to love and be loved in return.'



Från Moulin Rouge, så bra.


Hej på ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0