Underbart & bara helt bäst.

Känns som att det var ett tag sedan jag bloggade och skrev en massa strunt.. De senaste dagarna har det bara varit lite struntprat. Så here we go..

Allt är så bäst. Bara så braa.. Bara att ha lov är ju typ helt underbart, kunna gå upp lagom tills bussen går in för lunchpasset på friskis, strosa runt lite på stan och bara göra vad man vill. Det är såhär jag vill ha det! +ett jobb ungefär 4-5 gånger i veckan. NO SCHOOL, även fast skolan går bra nu och jag har kul så känns det superskönt att studenten närmar sig med stora och snabba steg.. Men dock lite skrämmande också. Men tillbaka till ämnet, allt verkligen bara flyter på i mina banor, allt går som jag vill. Det känns helt enkelt bara helt perfektos :)

Dagen har varit bra, men har varit jätte trött.. Åkte till mormor&morfar<3 runt elva ungefär, åt världens godaste mat och sedan fika såklart. Åkte hem och var trött.. Slumrade till i soffan ett tag och var sedan fit for fight och drog med syrran ut i spåret och sprang. Duggade lite smått, typ hur skönt som helst faktiskt.

Blev nyss bestämt att jag & madde ska och ta sånglektion tillsammans i morgon hos den bästa av dem alla. -Anneli på Sångverkstan. Har faktiskt aldrig haft någon bättre sånglärarinna/lärare än henne. Kommer bli gryyymt kul, har saknat det massor. Nackdelen är väl att det är sjuuuk dyrt.. Men det är faktiskt värt det. Sen ska jag på stan och köpa vårjacka, har hittat en skitsnygg. Hah, jag vet redan 2 stycket som har den jackan.. Men den är verkligen jätte fin & billig.. Antagligen kommer 90% av hela Örebro bära den jackan ivår då den är från H&M.. Men vill ha den i grått, känner ingen som har den färgen i alla fall. :) Sen ska jag kankse köpa ett par vita skor från Stadium, skitfina. Sen tror jag att jag har det mesta inför våren. Har ju faktiskt en till vårjacka som jag älskar. (& sedan 2 till som funkar) Alltså, Jag är redo för våren, vinter försvinn!! När jag har gjort staden så blir det hemfärd och göra klart min sista garderob och sedan kommer Malin,Malin&Soffan hit och vi ska laga mat och myyysa! :D<3

Fick brev från skolan för några dagar sedan, om MUSIKALEN! Det kommer bli så jäkla kul, men också skitjobbigt.. Läste att vi skulle ha 3veckor intensiv träning, 5-6 dagar/vecka och tiderna skulle se ut som så att vi endera går 09.00-18.00 eller 12.00-21.00 man kommer ju verkligen inte orkar göra något annat då faktiskt, men det är det nog värt. Ser fram emot hela grejen i alla fall. Datum om när musikalen äger rum kommer senare, alla lär ju komma :D

Blir man lite pissed of eller blir man?! För de som har missat, Frimis ska ju höja åldersgränsen till 20 varje fredag. Hur kul blir sommaren då? Ärligt? Ska vi som då är 89 hänga på Klaras året om? Hur kul är det på en skala? Tycker det är ganksa tråkigt dåligt faktiskt, eller ja egentligen vet jag ju inte vad som ligger bakom att de har gjort som de gjort. Men det är surt. Klaras har ingen bra uteservering för fem öre, och visst MM är ju myys men det är det ju ingen dans. Vart ska vi ta vägen? Haha, okej nu låter det som att jag är besatt och helt deprimerad, så är inte fallet.. Men såg lite fram emot sommarkvällarna på Frimis, de är ju väldigt ompratade och omtyckta. Menmen, det blir väl bara till för mig att vänta ungefär två år till. (okej lite minde) ...

Skrivkramp i händerna vilket betyder att det är dags att runda av!
Känner att ögonen vill sova också.. Ska kika lite på förhäxad nu & sen sova.
G'night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0