Torsdag/Fredag/Lördag

Torsdag
Hade en supermysig kväll med de bästa tjejerna Malin,Malin & Sofie<3 Lagade mat och kollade på Efterlyst. Ahh, man blir så arg när man kollar på det, stört vilka jävla idioter det finns.. Sen blev det mycket prat innan alla slocknade till Sex and the city, ofcourse. :)

Fredag
Vaknade upp och tog Soffans bil in till stan.. Bil är typ bästa uppfinningen någonsin, så skönt att åka. Det påminner mig om att jag måste ta tag i mitt körkort.. Snart. Jag och Sjögren körde ett pass på friskis, baspass iof så det var inte speciellt jobbigt men skönt att röra på sig iallafall. Åkte hem och tog det väldigt lugnt och mot kvällen kom Björken & Soffan tillbaka till mitt kära hem och vi förade lite smått & tog bussen in tll klaras. Trodde inte att det skulle vara så mycket folk där som det endå var. Hade skitkul faktiskt. :)Sen blev det mat och jag fick sås på hela min nya jacka. Luktade lagom gott :E Sov i Sofies syrras lägenhet sen på natten.

Lördag
Vaknade som sagt upp i stan, så tog vi bussen till mig runt 12 & var sjuukt hungriga. Vi åt lite och sådära sen skulle sötsoffan till stallet. & jag tog tag i att städa upp efter dessa dagar, det var faktiskt endel. =P Hade först planer på att åka till glanshammar ikväll med Soffangull men planen sprack tyvärris. Så nu sitter vi på varsitt håll & deppar. Haha... Nejdåå så farligt är det icke. Så blir istället en lugn kväll hemma, antagligen med besök av David. Är så trött som kommer nog inte orka så mycket ;8


En ordspråk som jag verkligen hatar är "Det hon/han inte vet om mår hon/han inte dåligt av" Det är verkligen det värsta som finns när någon säger det. Så jäkla falskt? Satt och disskuterade det med Sofie förut idag (hur många gånger har jag skrivit det namnet i detta inlägg?) Och man blir så förbannad när någon säger så, det såkallade ordspråket borde raderas. :)

Förövrigt har jag massa jag måste göra klart..(musik läxor) men får försöka fixa det imorron. & på måndag ska vi få reda på musikalen, ahhhh kommer bli så jäkla roligt. Nackdelen är väl att vi slutar mycket senare =( Helt sämst. Men det blir nog fun i alla fall. Nehe, dags att försöka piggna till lite.. Det är nästan så att jag skulle kunna sova nu. ;o Rolig lördagskväll.. Men ska ta och tänka över det.

Ciaaaaoo ..


Kommentarer
Postat av: soffan

hehe du skriver ju mitt namn bara för att du tycker så mycket om mig :)

2008-02-23 @ 20:04:05
URL: http://sofiiea.blogg.se
Postat av: Michaela

Ja, självklart :)

2008-02-24 @ 01:38:45
URL: http://michaelaklippel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0