Söndag

Söndagar är sjukt tråkiga. och jag får ingenting gjort. Har inte gjort ett skit och det är redan kväll, helt otroligt. . . 


 & äntligen har jag fått mitt efterlängtade comviq kontant kort så jag kan smsa gratis till de flesta och bästa. :))


..Senare!
Kom precis in från 30 minuters joggning, jätte skönt om man bortser från den irriterande motvinden som jag lyckades ha vilket håll jag än sprang åt. -.- Men nu ska jag duscha, sen börja med min otroligt 'roliga' svenska bok som måste läsas eftersom skolan drar igång imorgon. Men snart är det faktiskt påsklov igen, jättejätte skönt. :P Men är dock mitt sista lov någonsin.. uuuuuhh. Så det blir till att försöka ta det riktigt lugnt den veckan. Ungefär som denna. Ciaaao!




If you say my eyes are beautiful
It's because they're looking at you
And if you could only see yourself,
You'd feel the same way too.
If you wonder why I'm smilin'
It's because I'm happy with you
You could say that I am a dreamer
Who's had a dream come true,
If you say my eyes are beautiful
It's because they're looking at you.
:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0